2009. december 17., csütörtök

Csütörtök - Sajnos bekövetkezett....

Mára meglett a keddi vizsga eredménye és a 60 százalékos teljesítmény csak kettesre volt elég.Ez az első kettesem idáig és igaz hogy csak két kredites tantárgyból kaptam, de azért mégis... Jobban is teljesíthettem volna, de sajnos ebben a félévben kevesebb időt fordítottam a tanulmányokra és több előadásról is hiányoztam a hétvégi szolgálatok miatt. A jövő félévben azonban igyekszem majd jobban odafigyelni az időbeosztásomra. Adjon az Úr ehhez bölcsességet.!
Délben Juditkával elmentünk Debrecenbe, mert ma is vizsgáztam, az közepesre(3) sikeredett. Juditka ott maradt a nagymamájánál és én indultam indultam is hazafelé, hogy estére elérjek Szilágypérba. Vámospércsen azonban betértem a feleségem nagymamájához, hogy megnézzem miként van. Arra gondoltam hogy segítek neki elseperni a havat, mert az egyedülálló öregek ilyenkor eléggé tehetetlenek. Mire odaértem, addigra a szomszédok megelőztek. Mondta is a Bartha nagymama hogy két szomszéd is segített neki a havat ellapátolni. Megjegyeztem hogy akkor jó lesz imádkozni értük. Kb. egy órát töltöttem ott nála, beszélgettünk, imádkoztunk és már nem is haza, hanem egyenesen Szilágypérba mentem. Ott a ma esti igéből szolgáltam a Jer.31:17-26 -ból. Ebben a szakaszban olyan igék vannak melyek a szívemet melengetik. pl.: "Avagy nem kedves fiam-é nékem Efraim? Avagy nem kényeztetett gyermek-é? Hiszen valahányszor ellene szóltam, újra megemlékeztem ő róla, azért az én belső részeim megindultak ő rajta, bizony könyörülök rajta, azt mondja az Úr!"(22.vers) Ez nekem szólt először. A kettes után jól jött a vigasztalás. Jó volt ebből az igéből szolgálni. Az alkalom után még bementem Sándorékhoz és együtt meghatároztuk a januári evangelizációs sorozat idejét. Ha az Úr akarja és élünk, akkor 2010 január 28-31 között tartjuk az evangelizációs alkalmakat este 6 órától. Mire onnan hazaérkeztem(nagyon jeges volt az út) már este tíz is elmúlt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...