2009. december 18., péntek

Péntek - Kécz

A ma elég hideg volt ahhoz, hogy melegebbet kívánjak! El is mentem ma este Ferenczi Béla testvérrel Kéczbe a romákhoz. Este hat órától hétig bibliaórát tartottam, majd testvéri óra következett. Ezen bejelentettem a körzeti változásokat, melyeket nem a környezeti változók, hanem a missziókerület vezetői határoztak meg. Ezek szerint megalakult az önálló roma körzet melynek a vezetője és egyben lelki-munkása Ferenczi Béla testvér. E bejelentés után tényleg melegebb lett a levegő, sőt felforrósodott... Azt kérdezték tőlem hogy én őket már nem szeretem, ill. megjegyezték hogy vették is észre hogy kevesebbet látogattam őket az utóbbi időben. Nagyon fájlalták hogy én őket megvetem és csak úgy átadom őket Béla testvérnek. miután azonban megnyugtattam őket hogy ezután is látogatni fogom őket, csak a felelősséget értük Béla testvér viseli, megnyugodtak. És nagyon szerettek. A testvéri óra ezért is nyúlt el kilenc óráig... Az ünnepi viszontlátás jegyében búcsúztunk.

Végül egy kis közélet, más néven politika magyar honból. Én mint hívő ember alapvetően idegenkedek attól hogy a társadalom(nem a hívők közötti többségről van szó) többségéhez tartozzak. Azért mert az Úr Jézus megmondta hogy sokan vannak akik a széles úton járnak és kevesen akik megtalálják a szoros kaput. Ergo ha egy párt a közvélemény-kutatók szerint 60-70 százalékos népszerűségnek örvend, akkor az nekem már alapból gyanús és ha pártok között kell mégis válasszak, akkor addig keresgélek(a hívő ember nem pártokhoz hű, hanem Isten Igéjéhez), amíg találok egyet mely nem jelenti a többséget, de mégis közel áll az én értékrendemhez. Jelen esetben Mo.-n ez a Jobbik. Azért is mert ezt a pártot szorítja ki legjobban a média, melyet viszont a pénz mozgat. "Minden rossznak gyökere a pénz szerelme, mely után sóvárogva..." Jelen pillanatban ők azok akik a leginkább szembe mennek a multinacionális, globális tőke akaratával. Ha aztán ők is a többséget alkotják, akkor új formáció után kell nézzek... Ugyanis nekünk nincsen itten maradandó városunk, hanem az "odafelvalókat" keressük. Ezért mi mindig kevesebben leszünk, mint azok akik elkárhoznak.

2 megjegyzés:

  1. csak az a gond a jobbikkal, hogy az ISTEN népe (zsidok) elpusztitására törekszenek. üdv.ujvárosi péter Bcsaba.

    VálaszTörlés
  2. Isten népét nem kell félteni... Tisztelni viszont annál inkább és imádkozni értük, hogy felismerjék Jézusban a Messiást! Ha vallásként nézem a zsidóságot akkor olyannyira kerülök velük szembe mint maga Pál is. Ha pedig nemzetként tekintek rájuk olyan közel kell érezzem magamhoz őket mint amennyire Jézus is az volt. A politikai feszültséget M.o.-n az okozza, hogy Mo.-on a zsidóság nem nemzeti kisebbségként határozza meg magát, hanem vallásként.
    Máskülönben sajnos ott tartunk, hogy a holokauszt mint áldozat-rítus, sokkal nagyobb hangsúlyt kap az úgynevezett "keresztyén" pártoknál mint Jézus Krisztus áldozata.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...