2009. december 4., péntek

Péntek - Ma, nálam is véget értek a 30-as évek

Izsák és a fia Ézsau , majd Mózes is elmúltak 40 évesek mikor megnősültek, én pedig már egy ötgyermekes családapa vagyok negyven évesen. Lehet hogy nem érem meg a 120-t, de hamarabb élek mint ők. És ami még ennél is több, személyesen ismerem az Úr Jézust immár 22 éve. Minden köszönet és hála legyen az Övé azért ami és aki vagyok! Lehetnék több is,  hogy nem vagyok, azért már nekem kell pironkodni, de csak addig míg be nem fedez kegyelmével. Életmérleget végezve az elmúlt 40 évről, most is volt alkalmam szégyenkezni a mulasztásaim miatt, de ma is ezt mondta nekem: "Elég néked az én kegyelmem; mert az én erőm erőtlenség által végeztetik el." és ezért én is Pállal együtt mondom  "Nagy örömest dicsekeszem azért az én erőtelenségeimmel, hogy a Krisztus ereje lakozzék én bennem." 

U.i. Ha most hívna haza az én Uram az Úr, azt mondanám: eleget éltem és az életnek is inkább a napos oldalán. Áldott az Úr!!! Soli Deo Gloria.!!! 

10 megjegyzés:

  1. Mi szeressük Őt, mert Ő előbb szeretett minket! Ján.I.4:19.
    BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT EFRAIM!
    Köszöntünk szeretettel Dénes és Irénke Barótról!

    VálaszTörlés
  2. Áldjon az Úr Efraim!
    Boldog születésnapot neked!
    Üdvözöljük családodat is.
    Hegedüs Endre&családja.(Kelebia)

    VálaszTörlés
  3. Aldjon az Ur tovabbra is Efraim,csaladodal egyut.

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen!
    Áldjon az Úr és boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot Efraim, kivánom Isten áldását életedre es szolgálatodra!! Szeretettel Barnabás.

    VálaszTörlés
  6. Mi is halasak vagyunk Erted Istennek,az O aldasa nyugodjon meg rajtad eleted tovabbi eveiben is! Udv. Zoltan es Sara.

    VálaszTörlés
  7. A 128-adik zsoltarral kivanunk boldog szuletesnapot Ferenczi Janos es csaladja.

    VálaszTörlés
  8. Kívánunk boldog szülinapot! ÁLDÁST kívánunk egész életedre és családodra a 20.Zsoltárrésszel Ernő és családja.

    VálaszTörlés
  9. mi mindig sokat gondolunk rád december elején, hisz a házassági évfordulónk ünnepeljük pont a születésnapod előtti napon.
    nem tudtunk felhívni, nem tudom miért. Lajos próbált. hálásak vagyunk nagyon érted!szeretettel a 3. Veress:)vagyis, ez is egy fajta "gyenge láncszem"

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...