2009. december 23., szerda

Szerda este - egy vizsga után

Ma kultúraközi kommunikációból volt vizsgám. A már korábban megcélzott mai vizsgaidőpont nagyon közelinek tűnt miután nekifogtam hogy átrágjam magam az órai jegyzeten és az előírt olvasmányokon. Szerettem volna leiratkozni a mai vizsgáról és átmenni egy másik időpontra, de az már "full" volt és így kénytelen voltam ma megjelenni a Debreceni Egyetemen. A tegnap és ma igyekeztem összeszedni magam amennyire tudtam, hogy Dr.Maksa Gyula tanár úr érdekfeszítő előadását valahogy felelevenítsem. Hála a jó Istennek olyan kérdéseket kaptam amelyekre írtam majd két oldalt.  Remélem hogy nem hiába....

Végül pedig beillesztek ide egy beszkennelt írást amit a mai HVG-ben találtam és  talán másnak is érdekes lehet...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...