2009. december 13., vasárnap

Vasárnap - Havazó advent

A tegnap miután az egyetemről hazamentem anyósomékhoz, Jéminát magamhoz vettem és elindultunk az esti evangelizációs alkalomra. Szilágypérba. Négy órakor hagytuk el Debrecent és pontosan hat órára érkeztünk meg az imaházba, amit ezen a hétvégén mi a magyar testvérek a romák részére átengedtünk. Ferenczi Béla testvér szervezte ezeket az alkalmakat, melyeken péntek este Gál Győző testvér, szombaton én, vasárnap pedig Gombos Miklós gyülekezeti vén szolgáltunk. A tegnap este több mint harminc gyűlt egybe, alig fértünk a kis imaházba, de megáldott minket az Úr, mert többen döntöttek az Úr Jézus mellett. A gadarai megszállott történetét olvastam fel és abból hirdettem az evangéliumot. Az alkalom után még egy kis házi közösségbe is elmentünk az egyik roma családhoz, ezért Jéminával csak este tíz után értünk haza.
Ma reggel ugyancsak ketten indultunk szolgálatba, Micskére. Délelőtt úrvacsorai közösséget is tartottunk, ami után ebédre Hubert Imre testvérékhez mentünk. A délutáni összejövetel fél négykor kezdődött és ekkor is találkoztunk Elek Gyula testvérrel Szalárdról, aki ebédre Hoble testvérékhez volt hivatalos.
Itthon az esti alkalmon ifj. Híri János testvérrel szolgáltunk a Mikeás 7:7-20 -ból és örültem annak hogy voltak kivülvalók, barátkozók is. Az összejövetel után még visszamaradtam az énekkar egy részével hogy gyakoroljuk a karácsonyi énekeket. Mire kijöttünk már kezdett fehéredni a táj. Havazott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...