2009. december 6., vasárnap

Vasárnap

A tegnap csak estére értem haza a missziókerületi közgyűlésről. Akkorra már anyósomék is megérkeztek, akik jöttek meglátogatni és köszönteni a 40. születésnap alkalmából. Mielőtt még vacsorához ültünk volna, elmentem meglátogatni Ferenczi Gyula testvért, -ő már közelebb van a 90-hez mint a 85-höz- hogy úrvacsorát vigyek neki. nagyon gyenge és erőtelen, már nem tud az ágyból felkelni, ezért állandó gondoskodásra szorul. Mikor megkérdeztem tőle hogy mi a kívánsága: Az Úr még erősítse meg annyira hogy felkeljen az ágyból, vagy az hogy vigye haza? Az utóbbi volt a választása. Jó volt látni azt hogy tudatosan készül az elmenetelre. Béekességet kapott és én is békével jöttem el tőle.
Ma délelőtt a gyülekezettel is úrvacsoráztunk, majd ebéd után mikor anyósomék haza indultak én Micskére mentem, ahol a Mik. 6:1-5-ből szolgáltam. Este hattól itthon is ez volt az alapige. Nagyon jó közösségi alkalmunk volt, mert sok bizonyságot hallottunk és olyan is szólt aki sok év után most tért vissza az "atyai házhoz". El is énekeltük azonnal az "Öröm van a mennyben egy bűnös felett..." éneket. Majd Füstös Ernő testvér engem is köszöntött a gyülekezet nevében.
Sajnos a közvetítés nem volt a legjobb minőségű, mert aki az egész rendszert kezeli az beteg lett és az automata üzemmód néha demóba váltott. Nem volt aki ott üljön a kamera mögött a karzatban. Valami kevés mégis visszanézhető az On-Demand könyvtárból.
A kedd-szerda-csütörtöki alkalmakat(édesapám fog szolgálni) viszont jó minőségben rögzítjük majd hogy utólag is élvezhető legyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...