2009. december 20., vasárnap

Vasárnap - Ökumené Magyarkécben

Ma délelőtt 11 órára a kéczi gyülekezetek egy közös ünnepi alkalomra voltak hivatalosak a református templomba. Mi ketten ifj.Híri Jánossal már tízre ott voltunk a gyülekezetekben(én a magyarban, János a cigányoknál) és a megtartott imaáhítat után mentünk át a református templomba, ahová a görög-katolikusok és az ortodoxok is eljöttek. Ennek a közös alkalomnak már néhány éves hagyománya van, de én csak most tudtam részt venni először. Mike Pál itt a ref. lelkész(néhai Mike Béla testvér unokaöccse, Mike József és Sámuel unokatestvére) és nagyon szépen szokta megszervezni ezeket az alkalmakat, ahol egy holland család ill. alapítvány az egész falu részére ajándékcsomagokkal is kedveskedik. Mivel a görög-katolikus lelkész nem volt ott ezért csak mi hárman(az ortodox, a baptista és a református -ebben a sorrendben) szolgáltunk igei üzenettel és persze énekekkel is. Már egy óra is elmúlt mire vége lett az alkalomnak.
Éppen hogy hazajöttünk ebédelni és már indultunk is, én vissza Kéczbe, János pedig Micskére. A romáknál délután úrvacsorát is osztottam, majd igyekeztem hogy este hatra itthon legyek. Lippai János testvérrel szolgáltunk az esti összejövetelen a 2Sám 7:1-17-ből. Szeredai Sándor is a vendégünk volt Egrespatakról. Délelőtt és délután Kéczben, este pedig itt Érszőllősön. ma nem volt közvetítés, mert napközben nem volt internetes szolgáltatás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...