2009. december 8., kedd

Kedd - Elkezdődött...

Mármint a hitmélyítő sorozat, melynek témája a megszentelődés. Édesapámat hívtuk szolgálni erre a három estére. Délután háromra mentem érte Zilahra Juditkával és már azonnal fordultunk is viszza édesapámmal. Öt óra körül már itthon is voltunk. Este hétkor kezdődött az összejövetel, de közvetítés nem volt mivel a fiatalember, aki kezelné a gépet éppen betegeskedik. Hiába indítottam el én a közvetítést ha nem lehettem ott amikor egy rövid időre megszakadt a net, ezért nem volt ki újra indítsa a programot. Egy testvér külön videokamerával szerette volna felvenni az alkalmat, de neki is elromlott a kamerája. Így nem tudtuk megörökíteni az áldást, de valamennyien átéltük az Úr jelenlétét. Édesapám megkért hogy az Ézsaiás könyve 6. részt olvassam fel és azután abból mondta az üzenetet. Mit jelent meglátni az Urat és érezni bűnösségemet. majd beszélt a megtisztulásról és a "szent magról". Az igehirdetés után felhívást intéztem azok felé akik szentek akarnak lenni. Miután többen felálltak, őket kértem hangos imádságra. Hallelujah! Áldott alkalom volt, de csak a nekünk akik jelen voltunk. Talán holnap másoknak is jut az áldásból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...