2009. december 23., szerda

Szerda - tegnap után...

A tegnapi képen látható hogy amennyire csak lehetett elhúztam az autók téli felkészítését, de hála az Úrnak hogy mindezidáig nem volt különösebb baj. Üzemanyag szűrőt is kellett vásároljak, mert a korábbi már eléggé sok dugulást okozott. Margittán van egy cég amely nem csak benzinkutat üzemeltet hanem autóalkatrészek forgalmazásával is foglalkozik és aki ezt az üzletágat ott igazgatja az egy hívő fiatalember, Zeffer Szabolcs. Csak egy telefonhívás és mehettem is átvenni az árut. Mikor aztán leültünk a gép elé hogy a kocsi paramétereit rögzítsük, akkor muatatta meg  nekem, hogy van egy video- feltöltő oldal ahová több órás mennyiséget is fel lehet tölteni és nem csak 10 percnyit mint a Youtube -ra. Itt láttam meg többek között egy 2005-ös felvételt a zilahi ifjúsági konferenciáról, ahol szolgáltam. Elnéztem hogy 4 és fél évvel ezelőtt még milyen fiatal voltam és én ma már nehezebb vagyok néhány kilóval, de az Ige ma is ugyanaz mint akkor. Az nem változik. Építsünk rá!
Ezen a linken, Balczó András szolgálata mellett, még több felvételt is meg lehet tekinteni: http://docler.hu/video/133419


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...