2010. december 16., csütörtök

Csütörtök - Rendes kerékvágás

Ilyen-olyan közbenső ügyek miatt az utóbbi napokban nem a megszokott módon zajlott az élet, a munka, de most ismét a régi(jól bevált)  kerékvágásban haladtam. Délután a tinikkkel foglalkoztam fél öttől, ahol az ősatyák történetét vesszük át a lehető legalaposabb részleteiben. Hat óra után lett vége a foglalkozásnak és már indultam is Szilágypérba, ahol a bibliaórán a hívő élet=munkás élet(2Thessz.3:1-18) témakörében forgolódtunk. Negyed tíz is elmúlt mire elhagytuk kicsiny imaházunkat. Megterhelve indultam haza. A treher amit onnan hazáig hoztam az Erdei Sándor testvérék adománya volt, egy zsák kenyér liszt. Áldott teher, isteni gondviselés. Áldott legyen az Úr neve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...