2010. december 8., szerda

Kedd - Szerda Bibliaóra

A tegnap este nem jutottam el a megszokott imaközösségbe, mert családlátogatáson voltam Híri Károly testvéréknél. Annyira belemerültünk a beszélgetésbe és az imádságba hogy tíz óra után jöttem csak haza.
Ma délelőtt jó ideig a HOREB weblapjával fogalalkoztam, ill. az egész oldalt az adatbázissal együtt át kellett költöztesssem egy új szerverre. Az erszollos.com oldalllal is ez a helyzet, csak arra még nem volt időm. Az eddigi szerverek(newhosting.hu) elavultak és most a felújított szerverpark elég nehézkesen indul be...
Este itthon szolgáltam a bibliaórán a 2Thessz. 2:1-17-ből, ami után még jó ideig visszamaradtunk néhányan a férfitestvérek közül, beszélgetni, imádkozni. Ma este is tíz után kerültem haza, de nem késtem le semmiről.
Várom az Úr Jézust!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...