2010. december 15., szerda

Szerda este - Arculattervezés

Ebből a tantárgyból ma volt az utolsó nap hogy leadjam a dolgozatot, mely 3-5 oldalas arculati elemzés kellett legyen a 2010-es magyarországi választások arculathordozóinak bemutatásával (plakátok, logók, kiadványok, stb.) Miért így, jó-e amit csináltak, eljutott-e a megfelelő célcsoporthoz, mi volta különbség arculati szempontból a tavaszi és őszi választás között. A négy parlamenti párt óriásplakátjait elemeztem ami négy egész oldalt tett ki. Hála Istennek, ha utolsó nap is, de elvégeztem a feladatot. Ezen a héten pénteken lesz még egy vizsgám szervezet szociológiából, amire nem nagyon tudtam felkészülni, de mindenképpen szeretnék túl lenni rajta hogy januárra minél kevesebb vizsga maradjon. Akkor ugyanis több helyen evangelizációs szolgálatok várnak rám.
 Van tehát miért imádkozzak...
Ma este, mivel itthon más volt beosztva bibliaórára(a beosztás készítésekor még úgy volt hogy ma nem leszek itthon), úgy indított az Úrnak Lelke hogy menjek el Micskére. Igaz hogy nem ilyenkor szoktam oda menni és nem is számítottak rám, de egy lelkipásztornak ilyen látogatásokat is kell tennie olykor. Nekem éppen ott kellett lennem ma este, ezt nem csak én láttam így, hanem azok is akik ott voltak és azok is akik hiányoztak. Áldott az Úr(!)... engem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...