2010. december 19., vasárnap

Vasárnap - Sajnálom

az én szolgatársamat Gyuszit, azért mert olyanok támogatják akik. Akik most a legjobban "hőbörögnek" mellette, azok fognak majd ellene fordulni(ez nem prófécia akar lenni, csak a tapasztalat mondatja).
Véleményem szerint az hogy ez ügy ide jutott nem Gyuszi "hitelvi elhajlása" miatt volt, hanem az olyan "barátai" miatt, akiket rosszízű kommentjeikből és gyalázkodó leveleikből én is megismertem. Én nem hallottam soha hogy Gyuszi, olyat prédikált volna, amivel én ellenkeztem volna, de hogy a "pártolói"(talán ő sem kért belőlük, de mégis közel engedte magához) vitték jégre az biztos. Főleg nem arról van szó hogy Gyuszi eretnekséget hirdetne, de mégis oda sodródott azokhoz akik nagyon is. És most ne értsen félre senki, nem Ton testvérre gondolok, habár Gyuszi azt hiszi!!! Azokról van szó akiknek életpéldája sok botránkozást okozott már. Vajon miért nem nagyon voltak neki a baptista lelkipásztorok között közeli barátai? Miért érez és érzett előítéletet elöljáróival, szolgatársaival szemben? Hiszen az apósa is tagja az elnökségnek. Nem kellett volna ennek így lenni! Több szelídség, több alázat és igazi összetöretés kellett volna és főleg "szolgatársakhoz való hajlandóság". Szerintem ha Bihar megye déli részén is működne az a szolgatársi közösség, amiben néhányunknak itt északon részünk van(hála az Úrnak!), akkor védettebb lett volna.
Az mindenesetre nem volt egyenes dolog és nagyon furcsán hat, hogy a múlt hétvégén senki nem szólt a bihari közgyűlésen erről a feszültségről(sőt én akkor úgy hittem hogy minden rendbe jött, hiszen aki fegyelmi eljárás alatt van az nem lehet rajta a jelölt listán) és a közgyűlés megválasztja a missziókerület titkárának, most meg tessék ki lett zárva.
Tehát önkritikát is kell gyakorolni és közbenjárni az Úr előtt szolgatársunkért, hogy mihamarabb begyógyuljon e seb itt is ott is!

Az Úr legyen kegyelmes hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...