2010. december 18., szombat

Péntek-Szombat Hintsd a magvakat!

A tegnap este Micskére mentünk Juditkával és Jéminával, ahol a 2.Thessz. levél tanulmányozásának a végére értünk a bibliaórai sorozatban. Micskén amúgy a taglétszámhoz viszonyítva általában 80-90 százalékos a jelenlét minden összejövetelen. Sajnos kivülről csak elvétve vetődik be olykor-olykor valaki... Bárcsak adna az Úr áttörést abban a faluban, hogy mások is megtapasztalnák a Krisztus szabadítását!
Ma délelőtt Kéczbe mentem ahol a nagyváradi  "Magocska" szolgált a baptista imaházban a gyermekek felé egy karácsonyi bábozással. Több mint 100 gyermek nézte és hallgatta végig a karácsonyi üzenetet. Adja az Úr hogy az elhintett magvak kikeljenek és felnövekedve gyümölcsöt hozzanak.
Kulcsár Johanna foglalja össze a karácsonyi üzenetet

Kéczben még Ráksi Imre testvérrel(két éve merítkezett be) volt lelkigondozói bszélgetésem, ami után hazajöttem és meglátogattam az öregeket, betegeket akiknek úrvacsorát is vittem. Délután öt órára érkezett a "Magocska" Érszőllősre miután még Albison és Margittán is szolgáltak, de én azon már nem vettem részt mivel Szilágyperecsenbe mentem a karácsonyi csomagokért, amit Borzási István testvéren keresztül juttatott nekünk Mennyei Édesatyánk. Este nyolc óra után érkeztem haza sűrű hóesésben, de minden különösebb gond nélkül. 
Áldassék az Úr neve!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...