2010. december 5., vasárnap

Vasárnap - Délelőtt

itthon szolgáltam és úrvacsorai közösségünk is volt a testvérekkel. Délután Kéczbe mentem ahol ugyancsak úrvacsorai alkalomra került sor. Onnan visszajöttem Margittára és onnan már Híri Károly testvérékkel(a felesége, Márta szalárdi származású) mentem Szalárdra a hitmélyítő sorozat befejezésére. A Királyok könyve 19. részéből olvastam az első tizennyolc verset, ami alapján arról beszéltem, hogy a szolgálatban való megújuláshoz szükség van arra hogy:
1. Bevalljam : "Nem vagyok jobb elődeimnél"
2. arra az érintésre mely felébreszt, hogy táplálkozzak
3. Isten jelenlétébe kerüljek
Az összejövetel után még ifjúsági alkalomra is ott maradtam és ezért csak este tíz körül értem haza. Megérte.
Áldott legyen az Úr neve!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...