2010. december 26., vasárnap

Karácsonykor is meg lehet térni

Nagy hála és öröm van a szívemben azért hogy ezen az ünnepen, ma este együtt imádkozhattam Bebek Gézával, aki összetöretve, mély bűnbánattal, sírva vallotta meg bűneit és kérte a bűnbocsánatot az Úr Jézustól. Az Úr úgy vezetett ezen az estén intézzek felhívást a hallgatókhoz és egy megtérő ember lett a gyümölcse az engedelmességnek. Az ő felesége és fia örvendtek még nagyon annak hogy a családfő is döntött az Úr Jézus mellett. A feleség már a tavaly kibékült az Úrral, a fia Lóránd(17 éves) az idén fogadta el Jézust és októberben merítkezett be és nagyon imádkoztak hogy az egész család legyenaz Úré. Az imájuk meghallgattatott. Áldott legyen az Úr neve! Imádkozunk hogy a még megtéretlen rokonok részéről jövő támadást el tudja majd viselni és végül ők is az Úrhoz jöjjenek.
Még mással is tudtam imádkozni ezen az estén akinek az életében megújulásra volt szükség. Hála Istennek, hogy nem maradt el! Minden szolgatársamnak és minden testvéremnek ilyen ünnepet kívánok, megtérőkkel és Krisztusban megújult lelkekkel!
Szenteste(anyósom és apósom is itt voltak nálunk) és karácsony első napján este az énekkarunk is evangelizált itt a faluban és Szilágypérban is azzal, hogy meglatogattunk többeket, akik nem tudtak eljönni az imaházba és elénekeltük nekik az örömhírt.

Nagyon jó segítség volt a szolgálatban az ünnepen a teológus testvér Szilágyi Norbert, aki bejárta a körzetünk minden gyülekezetét. Hiszem hogy neki is javára vált az itt letöltött idő.
A tegnap esti vacsora Szilágyi Norberttel

2 megjegyzés:

  1. Örülök a megtérésnek és az ünnep alatt tapasztalt áldásoknak - hála az Úrnak mindenért!
    Ezen felül annak is örülök, hogy hívtok teológiai hallgatókat és adtok nekik lehetőséget szolgálni és növekedni. Nekem is áldásos volt az első légációm, amit Baróton tölthettem.
    Az Úr áldjon Efraim testvérem!

    VálaszTörlés
  2. Hát én is örültem mikor Érszőllősön lehetem húsvétba. Jó volt tanulni Efraimtól! Isten áldjon benneteket! Róbert, Varsolcról.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...