2007. június 28., csütörtök

Csütörtök

Na végre!!! Nem emlkékszem már mikor tudtam éjfél előtt írni néhány sort ide. Vagy napközben szakadt ki egy két perc vagy éjfél után jutott kevéske idő a bejegyzésekre. Meg is jegyezte a feleségem hogy ellustulóban vagyok. Ő az aki tudja(mivel része az életemnek) és látja is néha, hogy mit írok, de azért külön is elolvassa. Most jó időben érkeztem haza (nekem Debrecen is az, anyósomék révén), Élesdről így nem vagyok fáradt ahhoz hogy írjak.
Holnapra beszéltem meg Novák Zsolttal egy találkozót és ha elhozza a megígért CD-t és DVD-t az elmúlt hétvégéről, akkor azokból majd kilinkelek ide is ízelitőül, hogy belekóstolhassatok ti is abba amivel Isten minket elárasztott. Olyan jól éreztem magam ott, hogy nem is nagyon akaródzott eljönni, de hát a mértékletesség is a Lélek gyümölcse. Megértettem hogy ennyi elég volt akkorra. Azóta is imádkozom Zsoltért, Barkóczi Sándorért a munkatársakért, és mindazokért akik ott újjászülettek és szabadulást nyertek. Áldja meg őket az Úr és vezesse tovább! Biztosan nagy ellentámadásba lendül a Sátán, mert visszaszorult a hatalma, de az ÚR sokkal erősebb.
A tegnap este csak későre vetődtem haza, mert Dániel Zalánnal (Vasárnap lesz Élesden a lelkipásztori beiktatása) elég sokat beszélgettünk az alkalom után. Nagyon csodálkoztam amikor megláttam az élesdi imaházat, mert olyan mint egy ékszerdoboz. Most egy hete volt a megnyitója. Tudva azt hogy csak egy néhány tag van ott megkérdeztem hogy hogyan sikerült ilyen tökéletesre az épület. Azt mondta a testvérem hogy sokat tudott ő is segíteni kétkezi munkával. Valóban nagyon nagy munkát végzett, más testvérek bizonyságtétele is ezt támasztja alá. Példát vehetek róla, már ami az áldozathozatalt illeti. Már "csak" arra van szükség hogy megteljen a terem hallgatókkal. Ezt szolgálta a kéthetes evangélizációs sorozat, aminek én is ráészese lehettem két este erejéig. Áldja meg az Úr őket!
Ma hamarabb hazajöttem mivel az imaháznál vendégeltek meg.
A feleségem is túl van már a szakmai gyakorlat elején. El is kérezett a délelőtt folyamán a tanártól hogy el tudjuk intézni a Jémina útlevelét, de reményeink ellenére nem lehetett 24 órás ügyintézést kérni, mivel ilyen nincs, tehát csak a jövő héten lesz meg a "harmadiknak" az útlevél. Itt fog maradni a nagymamánál és a jövő hétvégén, amikor Böjthe Lacinak lesz a menyegzője Goroszlón akkor majd eljövök érte mivel akkor vasárnap Érszőllősön leszek, ha az Úr is úgy akarja. Ezen a hétvégén Újlétán kellett volna(hónapokkal ezelőtti bejegyzés alapján) szolgálnom egy ifjúsági konferencián, de elmaradt a konfi, biztos nem véletlenül... Otthon kell lennem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...