2007. június 12., kedd

Kedd

Ma 31 éves a feleségem szül. JAKAB MÁRTA, négy boldog gyermek anyukája és egy elégedett férj örökös társa.

Íme a köszöntő igék a Jób 8-ból:
5.

De ha te az Istent buzgón keresed, és a Mindenhatóhoz bocsánatért könyörögsz;

6.

Ha tiszta és becsületes vagy, akkor legott felserken éretted, és békességessé teszi a te igazságodnak hajlékát.

7.

És ha előbbi állapotod szegényes volt, ez utáni állapotod boldog lesz nagyon.


Az Úr segítsen haza minél hamarabb DRÁGA FELESÉGEM!

Más is kivánhat neki még boldogságot rajtam kívül a vefraimne@gmail.com címen. Még lehet hogy válaszolni is fog... :)

Ma vizsgáz(ik)ott fizikából. Akár sikerül neki akár nem én úgyis (büszke vagyok rá) hálás vagyok érte az Úrnak.

Éppen most(14:30) kaptam a hírt, hogy 3-as lett a vizsga eredménye, ahogy előre megjelentettem(de azért nem nevezem magam prófétának)
Meghallgatta az Úr a könyörgést!!!

Délután számítógép szervízelés(linux telepítés, személyre szabott programkörnyezet, számítógép-vágógép szinkron beállítás...stb.) volt műsoron itt is ott is. Jémina mindenhová elkísért és csak 23.40-kor érkeztünk haza.
A feleségem hívott még fel hogy holnap estére keressek valakit aki hazahozná Brassóból, mert én Csíkszeredában leszek gyülekezeti megbeszélésen a Missziókerület képviseletében. Remélem hazakerül valahogy. Ha valaki Brassóba jár holnap hívjon fel (0749015336), vagy írjon...

1 megjegyzés:

  1. boldogsagotok gyarapodjek tovabbra is :)
    aldott uj eletevet a kedvesednek :) s neked meg sok erot a tamogatasban.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...