2007. június 24., vasárnap

Szombat-Vasárnap

1995 június 24-én kötöttem házasságot az Úr színe előtt Mártival. Immár 12 éve hogy boldog+ Boldog+ BOldog+ BOLdog+ BOLDog+ BOLDOg+ BOLDOG (tényleg éppen így növekedik a boldogságunk) házasságban élek a feleségemmel, akivel Isten megajándékozott. Már szombaton készültem arra hogy meglepem, de ő gyorsabb volt. Ilyeneket írt:

"Drága kicsi szívem!Köszönöm az elmúlt 12 évet, amit veled tölthettem!!Hálás vagyok az Úrnak mindenért, amit az oldaladon nekem rendelt!A sok szép együtt töltött percért, óráért gyermekeinkért... MINDENÉRT!Várlak haza egyetlenem!!! Mártikád (feleséged, immár 12 éve) " Nem tagadom hogy jól esik. Soli Deo Gloria!

Én csak most(0.44-kor) kerültem gép elé, mivel nagyon áldott és hosszú napunk volt. Remélem hogy majd egy hosszabb beszámoló is felkerül ide képekkel együtt. Most azonban lefekszem, hogy reggel legyen ki felkeljen... Imádkozzatok értem és azokért akik még holnap részt vesznek az evangelizáción!

Édesapámat mindenki köszönti aki a tavalyról is ismeri, így adom át hogy el ne maradjon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...