2007. június 11., hétfő

Hétfő

Ma vizsgázik a feleségem matematikából és holnap pedig fizikából. Én imádkozom érte, de ha még valaki teszi akkor biztosan megérzi. A mechanika vizsgán már túl van és az jól sikerült, hála az Úrnak! Most(8óra23perc) indulok Bibarcfalvára, hogy elköszönjek a vendégektől, mert ma indulnak haza.......
Még az Andris házánál voltak Zsolték, gondolom hogy nekik sem volt hosszú az éjszaka majd Viola nénéméknél reggeliztünk, beszélgettünk és imádkoztunk. A jó 2 órás alkalom után még énekeltünk egy-két éneket. Alig tudtunk elválni. Mire nagy nehezen sikerült és elindultak én is hazajöttem, de negyed óra múlva csörög a telefon hogy jönnek vissza Nagyajtáról, mert itt felejtették a J.Krisztina csomagját amit
Váradra küldött. Azért hogy minél kevesebb legyen az elvesztegetett idő, elindultam én is feléjük és Köpec után találkoztunk újra. Az Úr őrizze meg őket az úton!
Dálután sikerült pihenni vagy másfél órát, ami nagyon jól esett. Mire hazahoztam Jéminát az óvodából a feleségem is felhívott, hogy gratuláljak az 5-ös(jeles) matematika vizsgájához. Hát mit mondjak.... nem
esett nehezemre. Hála az Úrnak és köszönet mindazoknak akik gondoltak rá imában. Holnap lesz a fizika vizsgája és ezzel le lesz tudva a félév, de attól retteg leginkább, azt mondta hogy egy 2-el is megelégedne. Szerintem vagy 1-es vagy 3-as lesz... A jó Isten segítse meg!
Belinkelek ide két éneket Novák Zsolt barátomtól,(eddig csak az ő CD-iről tudom hogy szabadon lehet másolni terjeszteni, minden fizetség nélkül, bárcsak így gondolkozna minden keresztyén szerző...) Ha valakik szeretnék mindkért albumot meghallgatni, akkor majd felpakolom ide a netre is mind a két CD anyagát, hogy le lehessen tölteni, csak írjatok egy mailt vagy commentet.


http://www.vefraimne.extra.hu/egyszelesuton.mp3
http://www.vefraimne.extra.hu/magashaz.mp3


Nemrég beszélgettem Boriskával(Csákánydoroszló) és elmondta hogy apósom és Andris szépen haladnak a munkával és azzal is megdöbbentett hogy az unokataestvérem (szegény édesanyja ha megtudja...) beleült az Audi A6-ba és elment Zalaegerszegre(még sohase járt ott), de hála az Úrnak visszatért. Na ez nekem új volt, mert amikor együtt mentünk hiába kértem egész úton arrafelé, hogy váltson fel a vezetésben(a VW T4-t kellet volna vezetni) azt mondta hogy ő már nem, most pedig.... legyen itt két kép az épülő házról és
az építőkről, rokonokról (mert Islik Tibor és családja már a rokonságba tartozik)

Balról jobbra: apósom(id.Jakab Péter) Fehér András(még nőtlen), Islik Noémi(hajadon), Islik Mihály(agglegény)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...