2007. június 23., szombat

Péntek-Szombat

Reggeli előtt megtartottuk az áhítatot az Islik család egy részével és ma éppúgy súlyos igékkel foglalkoztunk, mint ahogy egész héten is. Imádkoztunk hogy az Úr őrizzen meg minket józannak és tévtanítástól mentesnek a hitéletben, majd közbenjártunk azokért akik megtévedtek és tévtanítók áldozatai lettek, hogy az Úr adjon szabadulást nekik. Ma délelőtt még egyszer elmentem az épülőfélben lévő házhoz és elrendeztem a dolgokat úgy hogy a kőművesek folytatni tudják a munkát. Ebéd után bepakoltuk a kocsiba azt ami bölönbe és azt is ami Bibarcfalvára utazik, majd elindultunk az Úr áldásával Kiskőrösre.
Este hét körül érkeztünk meg Novák Zsolt testvéremhez(akinek az irodájában pötyögöm e sorokat) aki egy rövid kávészünet után kivitt minket a hétvégi evangelizáció helyszínére. Mit is mondjak arról amit arrafelé és ott láttam? Csak azt tudom mondani hogy gyönyörű környezetben lesz hallható holnap a Krisztus evangéliuma...ha megérjük.
Ami csak ronthat az idilli állapoton az az én tökéletlen személyem, de azért imádkoztam ott a sátor sarkában hogy az Úr legyen kegyelmes és szenteljen meg, töltsön be az Ő lelkével. A tökéletlen eszköz is lehet hasznos az Úr kezében és én az(hasznos) akarok lenni, aki megszenteli az Úr nevét és akin keresztül az Isten Lelke elvégzi megszentelő munkáját! Ámen!
Mikor visszaértünk Zsoltékhoz, az addig csak hírből ismert Barkóczi Sándor testvér is megérkezett. Jó volt őt személyesen is megismerni. A vacsora(olyan finom vadast készített Erika, a Zsolt felesége, hogy még reggelire is azt kértem magamnak) mellett együtt beszélgettünk és imádkoztunk az evangelizációs alkalmakért, valamint a betegekért. Hiszem hogy aki meghallgatta az imákat az válaszol is!
Áldassék az Úr neve! Hajnali egy óra is elmúlt mire e sort is leírtam, de nem bánom...mert megérte... Kegyelmet és békét adjon az Úr Jézus Krisztus még sokaknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...