2007. június 13., szerda

Szerda

Hála az Úrnak hogy hazaérkezett a feleségem. Igaz hogy én akkor nem voltam itthon, de mégis örültem. Paul Odett (szül. Ady Odett első unokatestvér) hozta haza Brassóból és visszafele Juliska nénit is elvitte. A feleségem tehát túl van minden vizsgán és jó eredménnyel végezte az első évet(ezt eddig csak ő mondhatja el egyedül az évfolyamán) dicsősség az Úrnak! Bárcsak én is elmondhatnám ezt a saját munkámat illetően...
Ma este Csíkszeredában voltunk Kiss Zoltán testvérrel és édesapámmal a Missziókerület részéről, hogy a lelkipásztorral és a férfi testvérekkel együtt kapjunk látást a gyülekezet jövőjéről. Imádkoztunk, igét olvastam(a reggeli igét a vezérfonalból), majd beszélgettünk őszintén nyíltan és egyenesen. Eredményesnek mondható együttlétünk volt, igaz hogy csak este 10 órakor lett vége de megérte. Imádsággal és énekkel("Békét ad Ő aki összetör gátakat...") zártuk alkalmunkat.
Az Úr adjon növekedést és gyarapodást a csikszeredai gyülekezetnek!
Éjfél felé én is hazaérkeztem. Még megálltam Bibarcfalván hogy Bandi bátyámnak átadjak két akkumulátort, amit Andris küldött haza, és kapacitáltam hogy a következő alkalommal jöjjön el velem M.o.-ra. Nem sok hiányzik hozzá...

A tegnap kaptam egy levelet Berszán István(a kolozsvári gyülekezet elöljárója/civilben professzor a Babes Bolyai-n) testvértől amit ide bemásolok és a levélben említett ürlapokat is belinkelem. Rajta! Lehet terjeszteni minél szélesebb körben.

Kedves Efraim,

kuratóriumi tag vagyok a kolozsvári székhelyű Nyilas Misi Egyesületnél, aki a budapesti Baptista Szeretetszolgálat által szerzett támogatásokat ítéli oda tehetséges, de hátrányos helyzetű vidéki tanulóknak. Itt csatolom a pályázati felhívást és az adatlapot, melyet bármilyen nyilvánossággal, bárhol terjeszthetsz. Jó lenne például szétküldeni az összes erdélyi magyar baptista lelkipásztor E-mail címére. (Az Egyesület iskolákhoz és magyar újságok szerkesztőségeibe küldi el.)

Köszönöm, áldás:

István



http://vefraimne.extra.hu/palyazatifelhivas2007.doc


http://vefraimne.extra.hu/adatlap2007.doc

2 megjegyzés:

  1. Szerbusz Efraim.

    Olvastam hogy "kapacitálod" Bandi bátyámat hogy eljöjön már végre Magyarországra én is csatlakozom és várom hozzánk és mond meg neki hogy nekem már rég megígérte hogy eljön és én úgy ismertem meg őt hogy amit megígér hacsak nem történik valami "különös dolog"akkor betartja.Én szeretném ha tudna jönni Viola nénéd is vele nagyon jó lenne de a kivítelezést már ti tudjátok.Megírnád hogy mikor van számításod Mo-jönni?
    Örömmel számolok be hogy a lelkipásztorunk jobban van mondhatnám hogy jól,miútán átesett a legutóbbi elég kritikus kezelésen emlékszel amikor itt voltál és imádkozt(ál)unk érte túl esett akkor egy tüdőgyuladáson is,és az utána történt vizsgálatok ami most hétfön volt nem mutattak ki semmilyen olyan sejtett ami eddig volt,az orvosok is csodálkoztak rajta és a vizsgálatokat megcsínálták még egyszer hagyományosan is mert anyirra hihetetlen volt számukra és az sem mutatott ki semmilyen rossz eredményt.Dícsősség az Urnak mindennért!!Nem akarunk elbizakodni semmikép de szabad örülni az eddigi eredményeknek amit az Úr adott és továbra is imádkozzunk érte hogy erősödjön meg és gyógyuljon meg mert hosszú út áll ellöte még de reménységgel vagyunk hogy az Úr megerősiti és a gyülekezett is megújul a próba alatt.

    Baráti és testvéri szeretettel Barnabás/Bruny

    VálaszTörlés
  2. Ha az Úr is úgy akarja akkor hétfőn arra járunk. Áldott legyen az Úr neve a meghallgatott imádságokért!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...