2007. június 15., péntek

Péntek

Vége lett a tanévnek. Többé nem kell a gyerekeket reggel iskolába vinnem. Nem csak a vakáció miatt hanem azért is mert ősztől elköltözünk Érszőllősre és ott mások a közlekedési viszonyok. Mirjám és Juditka jó eredménnyel végeztek az iskolában, de még nem érték utól az édesanyjukat, aki évfolyamelső lett az egyetemen... Jémina is elbúcsúzott az óvodából, de ő még nem tudta igazán felfogni hogy oda már nem tér vissza.
Ma délután a szomszédban (Simon Béla szűcsmester) voltam számítógépet rendbehozni és jól elbeszélgettünk utána. Kijut neki is a nehézségekből, ezért megkérdeztem hogy imádkozhatok e érte és a családjáért. Miután pozítiv volt a válasz imádkoztam és űgy láttam, hogy örült neki. Hiszem hogy Isten meghallgatta az imát és ezután is fohászkodok értük. Egy szép báránybőrrel lepett meg, aminek nagyon örültem. Ha már ott voltam akkor elhoztam az unokatestvérem(Andris) által odavitt bőröket, mert azok is elkészültek.
Délután beszéltem telefonon Novák Zsolttal, aki kért hogy a holnapi napon különösképpen gondoljak rá és imádkozzak érte, mert szüksége lesz rá. Megígértem és ha valaki még tud érte imádkozni, akár ismeretlenül is kérem szépen hogy tegye velem együtt.
Este 7-től bibliaóránk volt az imaházban és a Róm.6:15-23-al foglalkoztunk. Ezután Vili bácsival(a gyülekezetünk egyik elöljárója, híres természetjáró) és Gál Gabival elmentünk medve lesre. Láttunk is egy nagy medvét, figyeltük legalább egy fél órán keresztül, de nem mertünk közelebb menni és ő sem jött felénk. A vérvörös naplemente, a fű zamatos illata, a madarak éneke, a lágy szellő simogatása, a nagy barnamedve lassú nyugalma mind így együtt felemelően csodálatos volt. Isten alkotásaiban lehet gyönyörködni csak igazán.
Köszönöm Uram az élményt és a kegyelmet, az életet amit benned és veled élvezek!!!

A gyerekek(Mirjám,Judit és Jémina) ma este az udvaron felállított sátorban alusznak. Bárhogy próbáltam őket erről lebeszélni nem sikerült. Kell nekik az izgalom a bátorság próba. Remélem majd reggel lesz kit felébreszteni :) Holnap ugyanis ha az Úr megsegít, az egész család együtt(összesen 6-an vagyunk) kirándulni fogunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...