2007. június 20., szerda

Szerda

A vér tilalmáról olvastam ma reggel a Bibliából. Isten határozottan megtiltotta hogy az ember vért fogyasszon és még meg is indokolta. Ezt a parancsot még az újszövetségben is világosan kijelentették az első apostoli zsinaton Jeruzsálemben. Mégis sok mai keresztyén tudomást sem vesz erről az isteni elvárásról. Nagyon csodálkozom azon, hogy azok a reformátusok, katolikusok, stb.(baptistáról még nemtudok, de ha tud valaki szóljon...) akik ragaszkodnak a vallásukhoz, ezt a bibliai igazságot figyelmen kivül hagyják. Eszik a vérest.Undorító. Az Úr legyen könyörületes e megromlott világhoz!
Ma délelőtt betonoztunk. Én kevertem és öntöttem le a betont, Andris pedig lapátolt és a szintezésre figyelt. A pince lejárathoz öntöttük a lépcsőalapot. Látszik hogy nem vagyok szokva a lapátoláshoz, mert hólyagos lett a tenyerem. Mikor ebédre megérkeztem, Boriska kicsit meglepődve végignézett rajtam és azt mondta: "Andris eddig még egyszer sem jött haza ilyen mocskosan mint te" Hát persze mert Andrisnak volt egy váltóruhája és mielőtt hazajött volna már átöltözött. Ő már rutinos építőmester. Én még amolyan teddelneveddelő segédmunkásnak nézetem ki. Lezuhanyoztam és megebédeltünk. Most ebéd után írom ezeket a sorokat és kint irtózatos forróság van. Andris és Misi elmentek Ausztriába. Ma már többet nem írok, mert készülök a hétvégi evangelizációra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...