2007. november 15., csütörtök

Csütörtök

Egy kis politika...
Ha már csütörtök van akkor ismét lehet szavazni... Egyre többször hallottam olyan felszólítást, hogy az egységre kell szavazni és nekem csak most esett le hogy ez azt jelenti hogy az RMDSZ-re. Ezzel azért vitatkoznék... Ahogy az "egységes román nemzetállam" sem fér a begyemben, úgy az erdélyi magyarok képviseletét kisajátítani akaró "egységes rmdsz" sem. Azt tudom hogy Tőkés nem egy újjászületett keresztyén, de Markóék sem... Politikus az egyik és az a másik és a többi is aki elindul. Egyet viszont nem értek, miért fáj az RMDSZ-nek ha van vetélytársa? Talán nem azért, mert így veszélybe kerül az 5 százalék...? Kellet volna úgy politizálni hogy legalább 5 százaléknyi magyar(a 9 százalékból, mert kb. ekkora a magyar szavazók aránya) szavazzon rájuk önként és nem a "ha nem szavazol ránk akkor az egység bomlasztója vagy" bunkójával kényszeríteni őket hogy a tulipánra üssék a pecsétet.
Szegény Luther is elkezdte bomlasztani az "egységes" egyházat, kapott is érte eleget, de milyen jó hogy utána következett még Zwingli, Kálvin, Husz Jánus, Hubmayer Baltazár és a többiek... Én sem állnék meg Tőkésnél...
Nem vagyok én Tőkés híve, de ez a korhadt érdekvédelmi szervezet véleményem szerint megérett a bontásra, és valamikor el kell kezdeni... az építkezést is.

1 megjegyzés:

  1. Érdekes ez az újabb poll. De talán kicsit másképp kellett volna fogalmazni a kérdést, hogy a lehetséges válaszokba beleférjen egy olyan opció is, hogy "Nem megyek el szavazni". Szerintem sokan el sem fognak menni. Nemrég olvastam egy érdekes cikket a Slashdot-on, egy felmérés szerint az amerikai szavazók (azt hiszem, a fiatalabbik réteg volt megcélozva) nagy része egy iPod-ért már lemondana a szavazási jogáról, örökre. A többiek is egészen kis összegekért már lemondanának erről. És ez a "világ legdemokratikusabb" országában van. Nálunk szerintem sokkal rosszabb a helyzet.
    Szekrényes Levente

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...