2007. november 12., hétfő

Hétfő

Ma megérkezett a telefonszámla és egy kicsit(?) dühbe is gurultam. Tudom hogy ez nem illik egy keresztyénhez, de hát a 360 RON-os számla kihozott a sodromból. Ez még forintban is sok(28000Ft) nemhogy lejben... Az dialup-os csigalassú internet(5,6 KB/sec) a felét tette ki az összegnek, de volt rajta kanadai és amerikai hívás(58 perc) is amiről senkinek sincs tudomása... Most járhatok utána mig kiderítik hogy mi az igazság... Lassan-lassan(!) aztán csak lehiggadtam és meg is bántam a rossz gondolatokat, de arra az elhatározásra jutottam hogy ezt így nem szabad tovább csinálni. Valami más megoldás után kell nézzek internet ügyben és addig lehet hogy a blogolás is akadozni fog. Sajnos itt Érszőllősön még nem fejleszt a ROMTELECOM(megérdemelné hogy kisbetűvel írjam) ezért más szolgáltatót kell keressek...
Akinek szélessávja van legyen hálás érte... és imádkozzon értem!

3 megjegyzés:

  1. Spórolhatsz a neten töltött idővel, ha a bejegyzést offline módon írod, és utána feltöltöd. Ehhez ajánlom a Post2blog programot, amit akár a Word-ből kiindulva is használhatsz. Itt letöltheted: http://bytescout.com/post2blog.html
    Bárcsak minél hamarabb lenne szélessáv ott nálatok!

    VálaszTörlés
  2. fogok is imádkozni érted, hogy neked is legyen szélessávú interneted :)
    Erika Tétről

    VálaszTörlés
  3. Meg kellene próbáljad a Zapp-ot, igaz ez is kb 35 Ron, és sokszor alig gyorsabb a dial-upnál, de legalább korlátlan. Másrészt kódolni kell a telefont és nem lesz több nem kívánt külföldi hívásod. Az Úr áldjon!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...