2007. november 5., hétfő

Szombat-Vasárnap

Sajnos valami baj van a telefonvonallal, mert sem a tegnap sem ma nem lehetett hsználni. Vékás testvér még elért engem a tegnap amikor december 7-re evangélizációs alkalomra hívott, de azóta többnyire nincs vonal, így internet sincs. Ezért írok csak most...
A tegnap reggelre ígérte Hiri János, hogy elvisz egy orvoshoz Margittán akinek most éppen dogozik. Ez az orvos belgyógyász és hajlandónak mutatkozott hogy megvizsgáljon a korábbi(lsd. okt.15-i bejegyzés) görcsök miatt. Nem szokásom nekem orvosokhoz járni, és éppen ezért felkészültem arra hogy most minden rejtett baj is előjöhet kiderülhet... Már a feleségemnek is mondtam, lehet hogy mostantól egy beteges ember leszek, de nem így történt. Hála az Úrnak! Megvizsgált az orvos becsülettel és persze ultrahanggal is, de semmi egyebet nem látott csak valami csekély homokot a vesében. Sem az epének sem a májnak, gyomornak baja nincs. Az orvos szerint tehát még nem léphetek be a betegek népes táborába. Tartsa meg az Úr az egészségemet lelki értelemben is!
Délután a Bándi testvér számítógépére(PIII-as, a héten vásároltam neki Debrecenben 10000 forintért) telepítettem linuxot és remélem hogy hamarosan szolgálatba is állhat. Este a fiatalokkal voltunk együtt, amikor is az adakozásról mint az istentisztelet egyik formájáról beszélgettünk a Mt. 6 rész alapján. Az ifjúsági után érkeztek meg anyósomék, akik haza hozták Mirjámot. A kislány nagyon nagyon boldog volt, mert több ismerősre is szert tett az iwiw-en és egyéb kapcsolatokban is gazdag hétvégét tölthetett a nagyszülőkkel. Csak mondta mondta az élményeit... idő kellet míg végig hallgattuk.

Ma vasárnap délelőtt a vezérfonalban megjelölt igék alapján hírdettem igét majd úrvacsorai alkalmunk volt a gyülekezetben. A délutáni igehírdetés az Isten emberéről szólt, aki
-szólt, mikor támadott az ellenség és figyelmeztetni kellett
-imádkozott a szolgáért
-vezetett vakokat a jó útra
-kegyelmet eszközölt ellenségei számára is
az igehirdetés után buzgó imádságokban válaszoltak fiatalok és idősek egyaránt az Úr szavára. Jó volt hallgatni őket és áment mondani imájukra...
Az esti összejövetel után a gyülekezet vezetőségével maradtunk vissza hogy az előttünk álló feladatokat megbeszéljük. Tíz óra után jöttem csak haza és még most sem jó a telefonvonal...
Amikor jó lesz ezt is olvasni lehet... (Hétfő reggelre lett végül is jó a vonal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...