2007. november 17., szombat

Szombat

Ma reggel meghalt Bogdán Editke aki a Baróti Baptista Gyülekezethez tartozott. Berszán Irénke testvérnő hívott fel és kért hogy imádkozzunk a Bogdán családért, akiknek nagyon nehéz napokat kell átélnikük. A temetésről nem tudok még semmit, de gondolom hogy hétfőn vagy kedden kerülne sor rá. Aki ismeri a családot vagy együttéreznek a gyászolókkal imádkozzanak értük!
Mi ma délután 14 órától menyegzői istentiszteletre gyültünk össze, hogy tanúi legyünk Bányai Lajos(Borzásról) és Farkas Mária(Érszőllősről) házasságkötésének. Az ünnepi igehirdetés szolgálatát Szekrényes Pál(Syilágysomlyó), az összeadást pedig én végeztem. Sok szép szolgálat és hasznos tanács is elhangztott amelyek építettek és erősítettek. Örültem annak hogy tele volt az imaház, jórészt vendégekkel. Az ünnepi vacsorára Borzáson került sor este 18 órától, de én oda már nem mentem el, mivel holnap délelőtt Nagyváradon(Betlehem gyülekezet) leszünk egy néhányan innen a gyülekezetből. Az Úr vigasztalja meg a gyászolókat és őrizze az örülőket!

U.i. Rick Warren témában árnyaltabb a képlet mint egyesek soraimból kiolvashatták. lsd. itt

1 megjegyzés:

  1. A Rick Warren kritikaval kapcsolatban, csak annyit, hogy fajdalmasan erint engem az a teny, hogy arra nem sajnalunk idot, energiat es anyagiakat sem, hogy a masik maunkajat megkritizaljuk. Nem azt latjuk meg benne, hogy mi a jo, ami alkalmazhato, ami hatekony lehet a misszioban, hanem azt, ami nem jo. Keves olyan erdelyi gyulekezet van, akinek van egy kidolgozott biblikus strategiaja, celkituzese az evangelium hatekony terjesztesere. Ez nem jo. Ha nincsenek biblikusan meghatarozott celjaim, nem tudom, mit akarok elerni, nem lesz fejlodes, novekedes sem.
    Ezert mielott megkritizalnam valakinek a munkajat, mutassak alternativat, ami jobb, hatekonyabb, biblikusabb.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...