2007. november 2., péntek

Csütörtök

Már megint átcsúsztam péntekre, de nem baj... A csütörtök amolyan barna színű nap az én világomban. Nem értem, hogy egyeseknek miért szürkék a hétköznapok... Nekem pl. színesek... Mindegyiknapnak megvan a maga színe és általában olyan a hangulata és a tartalma is. Azonban a félreértések elkerülése végett nehogy valaki azt gondolja hogy nálam a csütörtök azért barna mert ekkor szoktam ellátogatni a roma gyülekezetbe... Nem, nem... ez már régóta így van, de most ezzel is egybeesik...Hála az Úrnak! Béla testvérrel ma is ott voltunk bibliaórán és előtte valamint utána temetési énekeket tanultunk ill. gyakoroltunk arra az esetre ha netán sor kerülne valamelyikünkre, hogy átlépjen a másvilágra, akkor legyen mit és legyen ki énekeljen...
Este későn kerültem haza és még mindig itt vannak a vendégek... Jól érzik magukat...
Mirjámot a nagyszülők elvitték erre a hétvégére Debrecenbe. Eljött velük Sal Dóri, Mirjámnak tejtestvére(a feleségem adott tejet az akkor még szomszéd csecsemőnek) is az édesanyjával Gyöngyivel, hogy meglátogassanak. Sajnos az apukát a kissebbik lányukkal Bogival visszafordították a határról, mert a kicsinek lejárt az útlevele. Ha az Úr is megsegít akkor majd mi is meglátogatjuk őket... Lehet imádkozni értük is hogy ismerjék fel Jézus Krisztusban személyes megváltójukat. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...