2007. november 28., szerda

Szerda

A tegnap délután Mártit átvittem Debrecenbe, mert ezekben a napokban ismét konzultációi vannak az egyetemen. Én pedig Jéminával együtt onnan továbbmentem Váradra. Hat óra után egy kicsivel értünk a "Betlehem"-be ahol az imaházba átalakítások folynak. A szószék lekerült az emelvényről,mert azt átméretezik és új szószéket készítenek. A kéményt is lebontották és a padokat összeszedték, mert laminált padlót tesznek le. Egyszóval nagy munkában találtam a gyülekezet tagjait Zsigával(gyülekezet vezető, diakónus) az élen. A fiatalok is együtt voltak már de ők hátul gyültek a kisteremben. Azt hiszem már említettem, hogy minden hónap utolsó keddjén ott leszek ifjúságin, amíg nem lesz lelkipásztoruk. A tegnap volt az első ilyen ifjúsági alkalom amelyen szolgáltam közöttük. 28 -an voltunk együtt az Úr kegyelméből és a hitnek atyjáról Ábrahámról beszélgettünk és az ő engedelmes cselekedetéből tanultunk. Az alkalom végén az imádságok azt jelezték hogy nem volt hiábavaló az együttlét. Fél kilenc volt mire kijöttünk az imaházból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...