2007. november 6., kedd

Kedd

Ma reggel a gazdagokról olvastam rettenetes igéket a Jakab apostol leveléből.

"5,1 Tehát, ti gazdagok, sírjatok és jajgassatok a bekövetkező nyomorúságaitok miatt! 5,2 Gazdagságotok megrothadt, ruháitokat megrágta a moly, 5,3 aranyotok és ezüstötök megrozsdásodott, és rozsdája ellenetek tanúskodik, és megemészti testeteket, mint a tűz. Kincseket gyűjtöttetek még az utolsó napokban is. 5,4 Íme, a földjeiteket learató munkások bére, amelyet visszatartottatok, égre kiált, és az aratók panasza eljutott a Seregek Urának a fülébe. 5,5 Dőzsöltetek a földön és tobzódtatok, hizlaltátok a szíveteket, mint az áldozati állat levágásának napján. 5,6 Elítéltétek, megöltétek az igazat, s ő nem állt ellen nektek. " (Jak. 5:1-6)
Már már kezdtem örvendezni annak, hogy én egyáltalán nem vagyok gazdag, ezért nem nekem szólnak az olvasottak. De ekkor eszembe jutott egy korábban olvasott(sajnos a forrásra már nem emlékszem) statisztika, mely szerint mi itt Európában a világ népességének aabban a 30 százalékában vagyunk, mely jobb módú mint a többi 70 százalék. Ha így olvasom az ígét akkor magunkra ill. az Európai Unióra is gondolhatok... Nekem és nekünk is akiknek több javunk van mint a mindennapi kenyér meg egy öltöző ruha, figyelmeztetés a reggeli ige (Jak. 5:1-6)

Délután eljöttem Debrecenbe és innen blogolok most. Egyéb dolgaim mellett egyik barátom(G.G.) kért meg arra hogy egy akciós terméket vegyek meg neki a Metróban. Kettő darab volt már csak az üzletben és az egyiket sikerült is elhozni...
Ma este már nem megyek haza, mert holnap reggel 10 órától Nagyváradon Szövetségi Tanácsülés lesz. Bezámolók, jövő évi költségvetés és egyéb a közösségünket érintő kérdések témák lesznek napirenden. Már előre örülök a székelyföldiekkel való találkozásnak. Remélem hogy hasznos munkát tudunk végezni és jó gyümölcse lesz a tanácskozásnak. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...