2007. november 2., péntek

Péntek

Ma délben elmentek a vendégek, de előtte még imádkoztunk együtt és értük.A kicsi Gabika is olyan értelmesen imádkozott, hogy arra fel lehetett figyelni, nemcsak a mennyben hanem itt a földön is... Az Úr áldja meg őket!
Délután elkészítettem a novemberi hónapra a szolgálati beosztást és azt vettem észre hogy ez a hónap is elég sűrűre sikeredett... Most már a TELEK(tiszántúli és erdélyi lelkipásztorok közössége) is hivatalos vagyok,ami azt jelenti hogy a hónap utolsó hétvégéjét több lelkipásztor társammalmagyarországi gyülekezetekben töltjük és ott szolgálunk. Ma kaptam meg ennek a talákozónak a programját. Imádkozni és készülni kell erre a feladatra is.
Este bibliaóránk volt a gyülekezetben és utána pedig testvéri óra, mivel vasárnap úrvacsorai alkalma lesz a gyülekezetnek. Ezen a testvéri órán szóltam arról hogy a közeljövőben rendeznünk kell a tagsági viszonyokat a gyülekezetben. Látnunk kell kik azok akik már hosszabb ideje nem úrvacsoráznak és nem nem is akarnak, és kik azok akik szeretnének helyreállni. Így lehet a tagnyilvántartást frissíteni és egyben világosan látni azokat akik bajban vannak. Ezzel egyet is értett a gyülekezet, de az eltávozáskor az egyik testvérnő odasúgja nekem: "Testvér legyen egy kicsit türelemmel,és várjunk még ezzel a szigorúsággal.Tudja a testvér mire gondolok, ugye?" Hát sejtettem én mire gondol a testvérnő és valóban körültekintően, nagy szeretettel kell a meghanyatlott tagok felé fordulni, de azt is tudom hogy nem szabad a homokba dugni a fejünket sem pedig könnyűvé, olcsóvá tenni a kegyelmet!!!
Tanulnom kell a türelmet és az alázatot a Mestertől, hogy hasznos eszköze legyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...