2007. november 10., szombat

Péntek - Szombat

Pénteken délelőtt elindultam Krasznára hogz megjavítsák a kocsit. Az volt a gondolatomban hogy délutánra még haza is érkezhetek és akkor a feleségem elviheti az érszőllősi lányokat a zilahi konferenciára. Azonban Krasznán amikor lebontották a kuplung pumpát, akkor látták hogy eltörött és már nem tudták újra járóképessé tenni. Nem volt mit tenni mint elfogadni az ajánlatot mely szerint szombat délutánra az addigra megérkező alkatrészt beépítik. Felhívtam Lajost a sógoromat(zilahi lelkipásztor), aki kijött értem Krasznára és elvitt Zilahra. Estére Márti is megérkezett a lányokkal a konferenciára. Őket Hiri János hozta el és úgy beszéltük meg hopgy szombaton pedig velem jönnek haza. Ady Dánieléknél voltunk Mártival elszállásolva, és ezért a tegnap nem volt lehetőségem írni.
Ma reggel tovább folytatódott a leánykonferencia és mivel nekem ott semmi keresnivalóm nem volt, ezért elsétáltam a piacra. Egy kicsit nosztalgiáztam ebben a városban ahol a 1-12 osztályt jártam. Mire visszaértem Lajosékhoz ő már indult Gyergyóba a Zilahiakkal. Pontosan délben 12-kor Bándi testvér is megérkezett Egrespatakról , akinek a számítógépet vettem, hogy menjek vele és délután állítsuk be neki otthon az internetet. Az ebédet is ott fogyasztottam el, ami nagyon finom volt. A Bándi testvér gépére a DSL linux disztribuciót telepítettem és sikerült a netre kapcsolni. Mivel Bándi testvér eddig még Windows-t sem tapogatott, a linuxra való alkalmazkodás zökkenőmentes volt. Nem mondott olyanokat, hogy "de a windowsban így volt meg úgy volt...stb. stb." egyszóval ideális linux user lett belőle :) Meglepően gyorsan megtanulta kezelni a gépet és már vadul szörfözik, blogot olvas (egyelőre még az én lapomról indul:), zenét hallgat, levelet olvas, online bibliában keresgél... stb. E-mail címe is van már: bandisandor@freemail.hu tehát lehet írni neki levelet... A délutánt tehát együtt töltöttük és így jutott idő még a beszélgetésre és imádkozásra is.
Este 7-re ő vitt el Krasznára a kocsiért. Hála az Úrnak kész lett. Jelenleg már Zilahon vagyok és várom hogy vége legyen a leánykonferenciának hogy indulhassak haza. Holnap ha az Úr is megsegít Hadad-Nádasdon leszek ahol bemerítés és hálaadónap lesz. Szükségem lesz az imatámogatásotokra, hogy áldás lehessek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...