2007. augusztus 2., csütörtök

Csütörtök

:):)
Ma megint szép idő volt, még nem túl meleg de szép napos.
Kicsit többet tudtunk az udvaron lenni a lányokkal.
Délelőtt folytattam a csomagolást, közben pedig gondolkoztam. Miért is esik ennyire nehezemre a dolog? Egy biztos: Megyünk. Azt is tudjuk, hogy ez az Úr akarata, akkor miért nem tudom örömmel venni?
Eszembejutott, hogy mikor én kérek, akármilyen csekélységet a lányoktól és lógó orral, egykedvűen esetleg feleselve, keserűséggel teszik meg, milyen rosszul esik nekem. Teszik ugyan, amit kértem, de hogyan? Az Jó Atya is annak örvend, ha az akaratát felismerjük és egy szóra, örömmel teljesítjük! Miért megy ilyen nehezen?
Szeretnék az Úrnak tetszeni! Imádkozzatok értem, hogy sikerüljön!
Efraimmal is sikerült, ma pár szót váltanom, jól vannak, de az éjjel csak 5 fok volt, ami a sátorozáshoz nem túl meleg.
Most befejezem, mert Juditnak ígértem egy römipartit és az ígéret szép szó, ha betartjuk úgy jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...