2007. augusztus 23., csütörtök

Ritkán vagyok beteg, de akkor nagyon... Így volt ez a mai napon is. Hétfőtől kinn táborozunk a baróti fiatalokkal a Tekse patakánál és máig semmi gond nem volt az egészségemmel, de ma délben fejfájás, láz, hidegrázás, hányás volt ami elért. Ágyba kerültem és azt hittem már fel sem kelek onnan. Azonban este hat órára minden elmúlt. Magam sem tudom hogyan történt, de azt hiszem hogy az imádságok eredménye volt. Ma este én hazajöttem, mert haza kellett szállítani valamiket és holnap kell vinni egyebet, így tehát itthon alszom. Összességében nézve nagyon kellemes napokat töltöttünk ott kint a természetben, a fiatalokkal. A Préd. 12:1 alapján "Élvezd az életet..." címet adtuk a hétnek és Sámsontól, Dávidon keresztül Krisztusig néztük azokat a személyeket akik elrettentő vagy követendő példaként lehetnek előttünk.
Ha az Úr is megsegít akkor holnap este lesz vége a táborozásnak és szombaton már menyegzőbe kell mennem Margitára(Sikó Gréti és Juhász Efraim), vasárnap pedig Érszőllősön szolgálok. A jövő héten pedig lelkipásztori hét lesz a Hargitán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...