2007. augusztus 1., szerda

Szerda

Mérhetetlenül sok lim-lom halmozódik fel az évek során egy háztartásban.
Ilyen-olyan elmléktárgyak, felesleges játékok, ruhaneműk és sorolhatnám a végtelenségig. Mind, azzal a címszóval, hogy hátha valamire még jó lesz. Most, hogy nekifogtam a pakolásnak még feltűnőbb a dolog. Vannak holmik amiket akár évekig elő sem vettünk mégis ragaszkodunk hozzájuk, ami alapjában véve nem is baj, de a jóból is megárt a sok. Az jutott eszembe, hogy a sok "jó", de haszontalan holmi miatt sokszor az értékesebbek szorulnak ki a házból vagy háttérbe kell vonuljanak.
Nálunk pl. a porszívónak nincs külön helye, mindig útban van, pedig egy nagyon hasznos tul.kép. nélkülözhetetlen takarító eszköz.Van viszon olyan működésképtelen TV, ami főhelyen van a szobában.:) ez eddig senkit nem zavart rajtam kívül.Mégis elgondolkodtató, hogy ezelőtt egy ennél sokkal kisebb házban is kényelmesen elfértek nagyobb családok is.
Jó, tudom, hogy akkor még nem volt ennyi nagyhelyígényű műszaki cikk, de azokat leszámítva is, rengeteg minden van, amit tudnánk nélkülözni, ha nem lenne. HA belegondolunk, mi nők akiknek tele van a ruhásszekrényünk szebbnél-szebb ruhákkal és mégsincs mit felvenni, amikor egy különlegesebb alkalom adódik. Miért?
Ahogy így próbáltam ma délelőtt megválni néhány, szép, hasznos, de ugyanakkor nélkülözhető darabtól eszembejutott a reggeli ígéből egy mondat:"Nem tudtok megállni ellenségeitek előtt amig el nem távolítjátok magatok közül a kiírtani valót."(Józsué7:13)
Egyből megértettem, hogy a lelki életemben is biztos vannak olyan jónak látszó dolgok amire önmagában nem lehet rámondani, hogy bűn, de ha túl sokat tartok meg belőlük nem marad hely az igazán hasznos gondolatoknak, tevékenységeknek.
Próbálom számbavenni ezeket és igyekszem megszabadulni, minden kiírtanivalótól. -Ó, add Uram, hogy semmi kivetnivaló ne maradjon bennem, vagy nálam!
Ezek mellett ma még imádkoztam azokért a testvéreimért akik a bibarcfalvi üzemben dolgoznak, (vannak egy jónéhányan), mert hetek óta éjjel nappal dolgoznak napi16 órákat, még szombat, vasárnap is esetleg. Szörnyű milyen kiszolgálatott is az ember ebben a mai világban a munkáltatónak, de ami ennél is szörnyűbb, hogy sok helyen a vezetők ezzel visszaélnek!
Az Úr adjon erőt és kitartást, minden testvéremnek, amig még tart ez a nagy hajtás!

Mivel szinte egész nap esett az eső, délután ismét volt időm varrogatni.
Még a szomszédba is eljutottam, hogy segítséget kérjek , mert elakadtam egy szoknya kiszabásánál. :)
(Mégegyszer, köszönöm!)
Efraim délután indult el Váradról néhány fiatallal a sátortáborba. Az Úr áldja meg őket és az ott eltöltött időt!
Már nagyon hiányzik nekünk! A lányok főleg a két kicsi ma már, többször is kereste az apukáját. Jémina meg is kérdezte, hogy:- Nézhetem-e az ablakból mikor érkezik édesapám?
Persze Mirjám is hiányzik!Várom, hogy együtt legyen a család!!

"Ó add Uram, hogy soha ne feledjem, hogy mi voltam, s hogy mivé lettem én...!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...