2007. augusztus 18., szombat

Szombat

Hála az Úrnak már Váradon vagyok és ezt a bejegyzést innen írhatom már. Egy szabad wireless hálózatra csatlakoztam rá és onnan tudok netezni. Itt a tömbházak között pl. több ilyen wireless kapcsolat is van. Valószínüleg akik otthon önmaguk szerelték a routert elfelejtették lezárni a hálózatot...
Ahogy a feleségem korábban is írta valóban lekéstem a vonatot pedig idejében(na jó, biztosan lehetett volna hamarabb is) indultunk el Gabival, de akkora dugóba keverdetünk Brassó előtt és benn a városban hogy a vonat elment mire odaértünk volna. Nem volt mit tenni mint ismét haza Barótra és miután imádkoztunk a feleségemmel, elindultam a kocsival du. 5.20-kor. Itt Váradon értem utól a vonatot. Éjfélre itt voltam és most pihenek hajnalig... Útközben volt időm beszélgetni az Úrral és volt mit hallgassak..., de Ő is meghallgatott... és nemcsak engem.
"Békességben fekszem le és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...