2007. augusztus 28., kedd

Kedd

A délelőtt Daniel Webber, az európai missziós szövetség elnöke szolgált közöttünk és az alábbi rövid vázlatot vetettem laptopra:

Az önzetlen Megváltó
Lk. 23:26-43

1. Imádkozik a világ megtartatásáért 23:33-34 (Jézus azt mondta hogy "Atyám bocsáss meg nékik...")
2. Üdvbizonyosságot ad a bűnösnek ("Ma velem leszel...") Lk. 23:42
3.Gondoskodik az anyjáról ("Asszony, ímhol a te fiad! Azután monda a tanítványnak: Ímhol a te anyád! És ettől az órától magához fogadá azt az a tanítvány.") Jn. 19:25-27

Őszinte, buzgó imádságokban válaszoltunk az üzenetre. Ezután rövid szünet és ebéd következett. Az ebédre már többen voltunk mint a tegnap este, mert még ma is érkeztek lelkipásztorok a családjukkal. Az ebédet egy kis pihenő majd pedig focimérkőzés ákkövette. Úgy osztották a csapatokat hogy ne lehessek az öcsémmel, de ennek ellenére a 90 percnyi játék után mégis sikerült győztesen levonulni a pályáról. 10-7 volt az eredmény a javunkra és még egy szép(valószinuleg elfogult vagyok...) kapás gólt is rúgtam (még videófelvétel is van róla). A lényeg az hogy jól elfárasztottam a testet és ekkor még inkább erőre kapott a lélek. Hálás vagyok a jó Istennek azért hogy tartalmas beszélgetésem lehetett Bándi testvérrel és együtt imádkozhattunk. Majd Fekete Csabával(nádasdi lekipásztor) is beszélgettünk akivel sikerült a kezdeti "távolságot" legyűrni és közelebb kerülni. Megosztottuk egymással gondjainkat, gondolatainkat és ezek után azért is imádkoztunk, hogy mi lelkipásztorok soha ne legyünk bizalmatlanok egymás felé.
Tudom hogy a pásztor társaim között is többen vannak akik "furcsának" találják azt, ahogyan az Úr engem vezetett(lásd az áprilisi bejegyzéseket), de csak kevesen mondták is meg nekem. Inkább kerülő uton jutottak el hozzám a vélemények, és engem az eltérő látásmód nem is zavar, mert senkinek sem mondtam hogy ez mindenkinél így kell működjön, de ha valaki elítéli ezt nálam és nem mondja meg nekem, az már nincs rendjén.
Vacsora közben mondta Budai Lajos hogy a zilahi 100 éves jubileum 2 napos lesz(Szept.29-30). Tehát szombaton is lesz program kinn a természetben. Megkért arra hogy írjam ide ki, ha netán olvassák ezt a blogot elvándorolt zilahiak(tudom hogy olvassák...), akkor ne csak vasárnapra jöjjenek.
A ma esti szolgálat ugyancsak Daniel Webber részéről az Isten szeretetéről volt.

Az Isten szeretete
I.Jn 4:7-21, Jer. 30:23-31:6

Messzünnen megjelent nekem az Úr azt jelenti hogy a korábbi időkben jelent meg.
Szereti az Úr az övéit még akkor is ha sötét időket élnek meg

1. Szuverén szeretet
a kezdeményező maga az Isten
Isten a szeretet és erre a bizonyíték maga az Úr Jézus Krisztus
Isten mindent és mindenkit szeret, akit teremtett
2. Következményekkel jár. Válaszolni lehet rá így is úgy is... A fontos az hogy mi is szeressük Őt!
Sajnos csak ennyi volt a jegyzetem :(

Imádsággal zártuk a napot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...