2007. augusztus 20., hétfő

Hétfő

Hála az Úrnak épségben hazaérkeztem. Azt is megértettem már hogy miért kellett lekéssem a vonatot pénteken. Amikor elindultam itthonról magamhoz vettem az útlevelet, de az nem az enyém volt hanem a feleségemé. Az én útlevelem és a személyi igazolványom a kocsiban maradt. Mennyei Atyám gondoskodott arról, hogy ne legyen még nagyobb a baj, ha már ennyire figyelmetlen voltam. Nem engedte hogy elérjem a vonatot, mert akkor jöhettem volna vissza Váradról már szombaton... Akkor még nem értettem hogy miért kellett ennek így történnie, de mondtam is Gabinak ott a kocsiban, hogy teljesen nyugodt vagyok, mert Isten biztosan így akarta, hogy én kocsival menjek. És tényleg... meg sem gondoltam még a határnál sem, hogy azért tudtam csak átjutni, mert a kocsimmal mentem amiben az én papírjaim ott voltak. Dicsőssség az Úrnak! Semmi sincs véletlenül. A tegnap a kiskőrösi baptista gyülekezetben szolgáltam majd ebéd Lakatos Ottóéknál(Zsolték is és a lp. Dávid is ott voltak) aztán vissza Zsoltékhoz aki imádkozott értem és áldással bocsátott el. Onnan indultam haza és a 700 km-es útat két részletben tettem meg, mert egyet aludtam(6 órát) Kolozsvár előtt. Hálás vagyok Istennek az elmúlt hétvégéért és neki adom a dicsőséget mindenért! Ma délben indulunk ki Teksébe a fiatalokkal sátortáborozni. Nagyon szép napos meleg idő van és remélem mind a testnek mind a léleknek felüdülés lesz ez a néhány nap amit a fiatalokkal töltünk. Adja az Úr hogy úgy legyen!

szolg. közl. Szabó Barnának: minden rendben, lesz szállás édesapáméknál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...