2007. október 4., csütörtök

Csütörtök

Sikerült(nem egy könnyű dolog) megírni a pályázatot a megyei tanács felé, amiben támogatást próbálunk szerezni a készülő pásztori lakáshoz. Igaz hogy már benne lakunk, de munka még van bőven. Hála az Úrnak buzgóság is van, így a munkás sem kevés, de ha lenne még miből... akkor hamarabb érnénk a végére. Azért imádkoz(z)unk most, hogy jó kezekbe kerüljön a pályázat... Az is igaz hogy a jövő év eleji országos közös gyűjtésre is számítanak az érszőllősi testvérek (évek óta sorban állnak), gondolom nem hiába, mert eddig derekasan kivették(dehogy vették, inkább odatették ) a részüket minden hasonló ügyben.

Ma este tanultam egy új szót. Mintha hallottam volna már régen, de csak rémlik. Amikor hazafele jöttünk Béla testvérrel Kéczből a cigánygyülekezetből, akkor mondta ő az egyik atyafira hogy az bulibás volt a cigányoknál.
-Mi volt? - kérdeztem
-Bulibás.
-Gurigás?
-Neeem. Bulibás - javított ki
-buli...bulibás? Az mit jelent? - értetlenkedtem
-A buliban ő a főnök......, mert ugye náluk buli az egész élet.
-Ja most már értem.
És tényleg megértettem, de azért érdekes volt ennek a szónak az exegézise a Béla testvértől. Tanulok tőle. Cigánymissziót. Ma este bibliaóránk volt az És. 1:1-5, 10-20 -ből. "Tanuljatok meg jót cselekedni..." Közösen tanultunk és beszélgettünk.
Mire hazaérkeztem a gyerekek már ágyban voltak. Pedig a feleségem nincs is itthon. Megvacsoráztak, imádkoztak majd lefeküdtek, de a kicsi(Tirza) még zümmög a szobában... egyre halkabban... a többiek már alusznak. Igazán jól elrendezik magukat. Meg is fogom mondani a feleségemnek ha majd hazajön, hogy nyugodtan elkísérhet esténként a gyülekezetekbe, mert lám-lám a gyerekek jól megvannak nélkülünk is egy ideig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...