2007. október 26., péntek

péntek2.

Ismét rám került a sor.:)
Nemrég jöttünk haza édesanyámékkal a tesóméktól, ahol jól telt az idő én, még szivesen maradtam volna....
Efraim Bibarcfalván alszik ahol nincs internet ezért kért, hogy irjak én, egy kicsit.
Tegnap és ma suliban voltam. hála az Úrnak ma sikerült letenni egy vizsgát, ebben a félévben az elsőt.
A neheze még ezután jön, zh.-k és vizsgák sora, két szigorlattal"koronázva", kicsit jobban izgulok mint az elmúlt félévekben,mert a felkészülési idő is elég kurta lesz.Az Úrra bizom és kérlek, hogy imádkozzatok ti is(aki teheti), hogy minden rendben legyen.
Tegnap sikerült pár mondatban megosztani két csoporttársammal annak az érdekes előadásnak a vázlatát, amely a föld koráról szól, nagyon furcsának tartják, az elméletet miszerint a föld, csak 6000 és nem több millió éves.
De aktuális volt a téma, mert ma éppen előjöttek ilyen és ehhez hasonló kérdések geológia órán.
Elhatároztam, hogy elhozom a tanáromnak is azt a cd-t, amin az előadássorozat van.
Nem tudom mire lesz jó, de remélem legalább elgondolkodtatja. Különös mennyire könnyen dobálóznak adatokkal és milyen gyakran változik a "biztos" felfedezések sora, amit az emberek többsége simán elfogad, de az igazság, nehezen emészthető számukra.Imádkozzunk értük is!
Ma este előzetes tervek szerint haza kellett volna mennem, de több okból is úgy alakult, hogy még alszom itt a szülői háznál egyet és, ha az Úr megsegit holnap dél közül indulunk Érszöllősre.
Az Úr legyen mindnyájunkkal és őrizzen kit-kit a helyén! /Puszi az én kicsi szivemnek. Várlak haza!!!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...