2007. október 2., kedd

Hétfő

Még tegnap van nekem, de már ma írom ezeket a sorokat. Délelőtt 10-re beszéltem meg Barnával(Szabó, a gödöllői), hogy eljön hozzánk Micskéről, az apósáéktól és majd együtt megyünk vissza a családjához. Vártam 10-kor de csak 11 után lépett be hozzánk a sógorával(István), aki polgármesterként kecskékkel is foglalkozik.
El is indultunk kb. egy óra múlva Micskére. Beszélgettem Hubert Imre testvérrel(neki is van vagy 20 méhcsaládja) erről-arról(családról, földesúrról stb.) majd elmentünk megnézni a kecske farmot. Mindegyik kecske törzskönyvezett(van legalább vagy 80, csak szemre ítéltem meg őket) és mindegyiknek neve van(egyik másik ember névvel rendelkezik). Miután kirándultunk egyet és a játszótérről is hazavittük a gyerekeket ebédeltünk(kb. 4.30.kor) ismét csak hárman mint a múltkor, mert a hölgyek már nem győztek várni és elverték az éhségüket. Énekeltünk("Ó drága kegyelem, már Jézusé vagyok...") igét olvastunk, beszélgettünk és imádkoztunk, főleg a gyermekeinkért. Négyünknek(Veress, Szabó, Tripó és a Hubert család) 14 gyermeket kellett az Úr elé vinnünk. Ebből 4 az enyém volt, a többit ki lehet találni...
Hat óra körül indultunk vissza Érszőllősre. Ildikó(a legkisebbik Hubert lány) a Barna felesége tatott egy rövid szemlét az éppen formálódó alakuló pásztori lakásban és nagyra értékelte az előrehaladást. (Mostanra már talán ők is hazaértek Gödöllőre.) Dicsősség és hála az Úrnak, köszönet az éppen ekkor is buzgólkodó atyafiaknak. Ma beüzemelték a kazánt így most már kellemes 23 fok van az egész lakásban. Leszigetelték a hálószobát, majd erre jön a laminált parketta és a hétvégére az is készen lesz. Ma este is sokáig dolgoztak a testvérek, még a polc is a helyére került a konyhában. Éjfél is elmúlt mire ide tudtam ülni hogy begépeljem e sorokat. Reggel ha az Úr is megsegít, akkor Remetére megyek(visznek), mert ennek a missziókerületnek a lelkipásztorai ott fogunk találkozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...