2007. október 10., szerda

Szerda

Alakul szépül az udvar is... A testvérek egész nap dolgoztak, terepet egyengettek, vízelvezető árkot készítettel, fát vágtak, az erkélyre felszerelték a korlátot és így tovább... A benti munkálatok is lassan-lassan(!!!) elfogynak. Szegény feleségem már nagyon szeretne a végére érni, mert hát ő rajta fordul meg itt benn majdnem minden(függönyök, asztalterítők, ruhák szelektálása stb.).
A jubileumra remélem sok minden elsimul, kisimul és utána nyugodtabb lesz a tempó, de addig nagy a hajtás... adjon az Úr erőt(!), ezért imádkozzon aki gondol ránk.
Este 8-ra Micskére mentünk Gombos Miklós testvérrel. Ott az ApCsel. 3:1-10-ből szolgáltam. Péter és János a két apostol akik az Úr Jézus nevében csodát tettek. Annyira kibomlott az ige és a történet is hogy csak jött és jött az üzenet(hála az Úrnak!) és alig tudtam abba hagyni. Vagy 40 percig tartott a szolgálat, de még lehetett volna folytatni... A prédikáció után még Gombos testvérnek is volt egy 5 perces biz. tétele és utána imádkoztunk. Ekkor vettem észre hogy valószínüleg csak az egyik felét mondhattam el a prédikációnak, vagy csak egyik oldalnak prédikáltam, mert csak a férfiak imádkoztak(7-en voltak), és a nők(10-en lehettek) inkább csak magukban. Mondtam is a végén, hogy biztos nagyon férfiasra sikeredett a szolgálat, mert a nőtestvérekben nem annyira fakasztott imát.
Tanultam is ebből(áldott legyen az Ő neve!)... Nem akkor jó igazán a szolgálat amikor van mit mondani és mondom is, hanem, akkor ha utána feltör a válasz a szívekből, még a gyengébb(nem)ekből is.
Adjon az Úr nekem fejlődést a szolgálatban!!!

Úgy értesültem hogy Baróton is vannak akik szerda esténként külön összejönnek imádkozni ébredésért és megújúlásért. Nagyszerű!!! Ne csak a nagyváradi missziókerületben gyakoroljuk ezt! A székelyföldiek imádkozhatnak szerda este, a szilágyságiak(többen vannak) csütörtök és/vagy péntek este, a kolozsváriak pedig szombat este, de szigorúan csak önkéntes alapon, a közös összejöveteli alkalmakon kívül...
Biztosan lesz ébredés!!!

1 megjegyzés:

  1. Itt Sepsiszentgyörgyön is minden szerda este imaóra van megtérésekért, ébredésért, városunk felemelkedéséért, bárcsak sokan lennének az imádkozók nagy csoportjában.
    kissné.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...