2007. október 25., csütörtök

Csütörtök

Immár ez a 200. bejegyzés ezen a helyen. Megpróbáltam átnézni az elejétől,de nem sikerült mert nem volt még idő rá...
A tegnap is elég sürü napom volt. Reggel Szabó Barna bevitt Mogyoródra a HÉV-hez majd onnan be Budapestre és tovább Debrecenbe. Dél is elmúlt jóval mire anyósomhoz bekopogtam a munkahelyén. Délután fél háromra sikerült levizsgáztatni a kocsit(Hála az Úrnak!!!!!!!!!) és nem sokkal utána indultam is Kiskőrösre éldesapámék után. Kilenc óra után érkeztem meg a vendégfogadó házhoz, Novák Zsoltékhoz ahol éppen a gyergyói imaház megnyitóra készítették a meghívókat. Én is besegítettem amennyire tudtam és így elkészülhetett még a tegnap...
November 11-én kerül rá sor délelőtt 10 órakor és délután 3-kor. Közben szeretetvendégség lesz az imaháznál. Aki szeretne menjen el és aki nem tud ott lenni imádkozzon érte.
Éjfél körül feküdtünk le mert még egy vegyestüzelésü kazánt is betettünk a kocsiba amit Gyergyóba kell elszállítani.
Reggel fél ötkor miután az 56. Zsoltárból olvastunk és imádkoztunk elindultunk Debrecen felé, ahová 8 körül meg is érkeztünk. Erre a 200. bejegyzés végére tehát itt teszek pontot, de hogy a 100. bejegyzés hol született már nem tudom. Meg kellen nézni, de arra nincs már idő, mert mindjárt(10óra körül) indulunk, tovább Zilahon(zilahiak figyelem!) át Gyergyóba. Viszem magammal a 3. lányomat is Jéminát aki az egész hétvégét velem tölti Gyergyóban, Baróton és Brassóban. Az Úr őrizzen minket az úton!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...