2007. október 20., szombat

Szombat

Előszó:
Valaki megkérdezte hogy miért nyilvános a blogom(valszeg nem olvasta a fejléc alatti szöveget), mert annyira személyes dolgok is vannak benne... hogy némelyeket irritálhatnak.
Van valami igazság a fentiekben... Éppen ezért szeretném kérdezni az olvasóktól(akiket lehet hogy nem is ismerek) hogy névtelenül mondjanak véleményt. Ne csak az én akaratom legyen meg...!
Szavazzanak! Maradjon nyilvános a blog, vagy legyen zárt amit csak meghívottak olvashatnak? A linkek fölött, a lap jobb felső részén lehet ezt megtenni...


Ma reggel mielőtt elindultam volna otthonról látogatóm volt. Egy testvér Szalárdról(Elek testvér), akinek a lánya Érszőllősre jött férjhez látogatott meg, hogy megossza velem szíve nagy fájdalmát. Nagyon aranyos volt a bácsika, mert úgy kezdte a bemutatkozást, hogy "Elek ... vagyok a szalárdi gyülekezet régebbi generációjából, amint az látszik is rajtam...:)" Az bántja nagyon, hogy miután eladták a régi imaházat és újat építettek, a régi klasszikus orgona sorsa bizonytalanná vált. Az orgona már elmúlt száz éves, de még nagyon jó állapotban van. Egy cseh mester építette még a múlt század elején. Azóta kissebb nagyobb javításokat végeztek rajta(pl.nem lábbal kell már fújtatni, sípokat cseréltek stb.) Valamikor a testvérek(a még régebbi generáció) sokat áldoztak arra hogy ezt az orgonát megépítsék. Nincs is az országban baptista gyülekezet amely régebbi orgonával rendelkezne. Nagyon jó lenne helyet találni ennek az elárvult hangszernek. Még gazdátlan kutyát, macskát is befogadnak sokszor a jó szívű emberek, amikor felhívják rá a figyelmüket. Gondolom hogy ez az orgona is méltó helyre kerül, ahol tovább kísérheti az Istent dicsőitő énekeket. A szalárdi testvérek az Úr Jézus nevében adják annak a gyülekezetnek, amelyik hajlandó lenne elfogadni. Lehet jelentkezni itt a blogon is minél hamarabb!!!

A beszélgetés és az imádság után elindultam Debrecenbe és jelenleg is itt állomásozok(06/20-886-3544, ez az én itteni baptifon számom). Sajnos a szó szoros értelmében, mert kiderült, hogy hiába van munkanap ma az egész országban, műszaki vizsga sehol sincs(még Nyíregyházán is próbálkoztam), mert országos szakmai napjuk van a vizsgáztatóknak. Így most itt marad a kocsi és szerdán lesz kész a műszakija, addig ünnepelünk... Ma este apósom fog hazavinni, vissza pedig majd meglátom hogy mivel jövök...

Miután megírtam ezt a blogot, azután fedeztem fel hogy Kiss Zoltán testvér is csatlakozott a blogoló lelkipásztorokhoz http://kisszoltan.blogspot.com/ csak nem verte nagydobra..., de most már nyilvánvaló lett :) Lehet bővíteni a linktárat :) Sok kép is van fenn nála a vasárnapi alkalomról... Sok áldást és örömöt Zoltán testvérem!...meg kitartást az íráshoz...


Hála az Úrnak már haza is érkeztem. Péter sógorom hozott végül haza és anyósom is velünk jött. Holnap vasárnap, ezért korábban lefekszem... Jó éjt mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. A szalárdi orgonát szívesen fogadnánk Gernyeszegre, a szászrégeni körzetbe, ahol jelenleg semmilyen billentyűs hangszer nincs. Egy régi, recsegős elektromos orgonájuk volt, de annyira megromlott, hogy többé nem lehetett megjavítani. Az idén épített új kápolnában illene is egy olyan hangszer! Úgyhogy, imádkozunk is, hogy megkaphassuk!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...