2007. október 3., szerda

Szerda

A délelőtt nagyon hamar elrepült... Egy könyvet olvastam, amit most kaptam vissza vasárnap Borzási Istvántól. "Az Elveszett Testamentum" a címe és David Rohl a szerzője. Nagyon olvasmányos tudományos mű ami a bibliai kronológiát és történéseket igazolja a történelmi bizonyítékok (leletek, levéltári adatok, levelek) alapján.
Délután egy pályázati űrlap kitöltésével bajlódtunk. Remélem lesz valami haszna... Este nyoolcra mentem Micskére ahol együtt voltam a gyülekezettel az Úr lábainál. Jól esett megosztani az üzenetet a testvérekkel. Mire hazérkeztem, anyósomék már nálunk vooltak. Vitték a feleségem Debrecenbe, mert holnap és holnapután órái vannak. Eljött velük Islik Noémi (ő a sógorom sógornője) is, aki a Debreceni Egyetem történelem szakán tanul. Kérdeztem hogy jár e gyülekezetbe, mire azt mondta hogy a nagy gyülekezetbe jár, de még nem tag ott(pedig már egy hónapja ott van). Bíztattam hogy kérje a tagfelvételét, ha komolyan veszi a tanulást, mert akkor egy pár évig ott fog lakni. Ha olvassa ezt valamelyik lelkipásztor akkor kérem hogy ne kerülje el a figyelmüket...
Este 11 körül mentek el, amikor a gyerekek már aludtak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...