2007. október 1., hétfő

Vasárnap

Nagyon szép ünnepély volt Zilahon. Sok ismerőssel és testvérrel találkoztam, jó igehirdetések voltak. Akik követték az élő közvetítést igazolhatják ezt, vagy ezután amikor majd letöltik a hanganyagot...
Délután 3 órától Szilágycsehbe mentem el Bándi testvérrel és Lakatos Ottóval. Az ottani gyülekezet csak tizen éve alakult és folyamatos fejlődésben van. Jó érzés volt látni azt hogy a testvérek mind első generációs hívők. Öröm volt közöttük szolgálni abból az igéből hogy "Ha valaki én utánam akar jönni az tagadja meg magát és naponként vegye fel a keresztjét..."
Délután 5-re visszaértünk Zilahra és ott folytattuk az ünneplést. Mindenért Krisztusé legyen a dicsőség!!!
Éjfél utánra kerültünk csak haza, fáradt vagyok és beteg is(valami szénanátha kapott el, állandóan könnyezek és reszel a torkom) ezért most röviden írtam... Szeptembernek vége lett! Adjon az Úr jó pihenést és csendes álmot!

1 megjegyzés:

  1. Honnan lehet letölteni a hanganyagot??? Minket érdekel, mert csak keveset hallhattunk, mivel mi is imaházban voltunk.
    Erika Tétről

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...