2007. október 20., szombat

Péntek-Szombat

Csak most szombat hajnali 1.30-kor érkeztem haza a kocsival Krasznáról. Hála az Úrnak és köszönet a Dimény szervíznek... Nem is volt baj hogy nem lett azonnal kész, mert annyiba került hogy úgysem tudtam volna kifizetni... Így egyik részét(2300RON) most fizettem, a másikat pedig ezután fogom. Reggel ha az Úr megsegít akkor viszem a buszt műszaki vizsgára és remélem hogy ezek után minden gond nélkül átmegy.
Egyébként zajlik(a szó szoros értelmében is) az élet nálunk. Jémina a füle alatt megdagadt, nem kellett sokat erőlködni hogy megállapítsuk mumpsza(soha eddig le nem írtam ezt a szót, vajon így kell írni...) van, ezért ki sem mehetett az udvarra, nemhogy az óvodába. A többieken nem láttam semmilyen elváltozást, de lehet hogy ők csak ezután következnek.
Ma este(ill. tegnap, mert már szombat van) a bibliaórán kevesebben voltunk(30) mint máskor, de nagyon jó együttlétünk volt. Általában egy óra húsz perc szokott lenni az időtartam, ezért is döntöttünk úgy hogy a vasárnap délelőttről előbbre hozzuk péntek estére. Így nem kell sietni a téma lezárásával és szabadabban imádkozhatunk is utána...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...