2007. október 5., péntek

Péntek

Most jött haza a feleségem és egy kicsit ki van akadva, úgy hogy rövid leszek. Gondolom most akarja bizonyítani hogy nem is annyira tudunk meglenni magunkra, mint ahogy a tegnap írtam. Ki is mondta hogy nem kellene olyat írni hogy jól magvannak magukra a gyerekek egy ideig, mert hát vajon mit gondolnak mások? milyen szülők vagyunk...? Azt is a szemünkre vetette, hogy rendetlenség van meg sok a piszok.... Nem jó lábasban sütöttem a szalámit...stb. Értem én hogy nem vagyok egy konyhatündér, de hát nincs mit csinálni... Elhallgatok inkább és várom hogy elpárologjon a mérge. Nem szokott sokáig tartani...ilyen is van ám nálunk, még jó hogy ritkán :) Kegyelmes az ÚR!
Most apósomék elviszik Juditkát és Jéminát 2 napra hogy jobban haladjunk és majd csak vasárnap este hozzák haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...