2008. január 17., csütörtök

Csütörtök

Ma is korábban mentünk(Ferenczi Béla testvér, Gombos György testvér és én) Kéczbe mint szoktunk, mert ott is beszélni akartam a református lelkésszel, akivel jól ismerjük egymást. Mike Pálról van szó(Mike József és Sámuel) unokatestvéréről, akiről már itt a blogban is tettem emítést, a karácsonyt megelőző közös alkalom kapcsán. Ma azért kerestem fel, hogy megosszam vele a hívő cigányok egyik nehézségét. Többen Magyarországra járnak dolgozni és ez sem nekik sem a gyülekezet számára nem egészséges állapot. Jó lenne nekik itthon munkához jutni. Pálnak jó kapcsolata van a Kécz határában egy nagy mezőgazdasági farmot létrehozó holland vállalkozóval, aki szociális szempontokat is figyelembe véve alkalmazna majd embereket. Jó beszélgetésünk volt aminek a végén jó reménységgel váltunk el.
Az esti bibliaóra után(7 órától) rendes évi közgyülést(2007. évi beszámolókkal) tartottunk a roma gyülekezetben és mivel vasárnap úrvacsorai alkalmunk is lesz, hát fegyelmi ügyekkel is foglalkoztunk. Annyira elnyúlt a testvéri óra hogy kilenc lett mire befejeztük. Már Gombos György testvér is visszajött a magyar testvérektől ahol szolgált. Az egyik kéczi testvérnő(Irma néni) egy élő kakast küldött a feleségemnek az Úr Jézus nevében. Tudtam hogy a Márti feje hamarabb fog főni(hogy mit kezdjen vele) mint a kakas, de hát akkor is elfogadtam. Majd csak segít valaki levágni és megpucolni(hej ha Bibarcfalva itt lenne a közelben... vinném Viola nénémhez). Ha más nem akkor Juditka, ő úgyis állatorvosnak készül...

1 megjegyzés:

  1. Nekem ma sikerült lekopasztanom és megpucolnom 2 fácánt némi segítséggel (soha nem csináltam még ilyet),biztos a Mártinak is menni fog!Igaz,a fácánok már le voltak lőve...
    Kam

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...